sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Vauvakutsut

Helladuudelis! Tänään on äitienpäivä. On niiin outoa ajatella, että vuoden päästä minäkin vietän äitienpäivää, mikäli kaikki siis menee hyvin. Aiheeseen liityen, minut yllätettiin aivan perusteellisesti viime viikon lauanantaina vauvakutsuilla. Yhdeksän ystävääni olivat varanneet kabinetin ravintola Casa Maresta, jossa pidot pidettiin. Ruokailun yhteydessä minulle pidettiin erilaisia visailuja, kuten mitä teen minkäkinlaisissa pulmatilanteissa vauvan kanssa. Vastaus vaihtoehtoja oli monia, joista minun piti sitten valita oikeanlainen ratkaisu kuhunkin pulmaan. Lisäksi oli 3 lastenlaulua, joista puuttui sanoja ja minun piti siis täydentää puuttuvien sanojen tilalle oikeat sanat. Ei oikein hyvin mennyt se visa. Sain 15 / 25. Syytä siis pistää lastenlaulut treenaukseen. Niin ja sitten nämä ihanat lahjukset:


Vaatteita ja pehmohelistin,























Ensilusikka ja lautanen
















Saimme Kermitin kanssa molemmat omat kirjat. Tuo Vuoden mutsi -kirja vaikuttaa tosi hauskalle ja kuin suoraan minun ajatuksia, jos osaisin vaan yhtä nokkelasi ne ilmaista.







'



Tutteja, sinkkivoidetta ja iso kasa vaippoja (kuvassa vain muutama).












Hemmottelu juttuja äidille. Karkkia oli enemmänkin, mutta eihän sellaiset minulla kauaa kestä.












Ja sitten vielä kuulosuojaimet :) Kermit sai isältään jo aijemmin Sonic Youth -potkarin ja työkaveri lahjoitti Ne York Dolls t-paidan. Näillä vermeillä valloitetaan vielä kesäiset puisto- yms. konsertit.














Lisäksi minulta kysyttiin erinnäisiä kysymyksiä (esim.maistuuko makea vai suolainen?)  ja vastausten perusteella minulle olisi poika. Jotenkin vaan luulen, että se on tyttö ja niin myös oli vastannut yli puolet vieraistakin, kun heidän täytyi arvata kortteihin kermitin pituus, paino, sukupuoli ja tuleva nimi.
Kiitos mukana olleille mukavasta päivästä!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti